BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 15, 2009

den dah jwb





ni aku kutip kat umah apek..kan x jwb..dia kata aku melarikan dri plak

1) Bila kali terakhir cuci toilet?


Toilet??? tnya la soklan mcbr skit..adei..last erk????????ermmmmm xslh ari slasa kot..sbb bsuh ken bju yg trndam dlm baldi...hehehehe


2) Pencuci apa yang digunakan?

aku mcm besa la pkai breeze...eh silap lak..2 tok bsuh bju..aku pki daia nya jenama..last skali aku tuang fabuluso..nk bg wangi (padahal 2 lntai nya)

3) Dalam 1 minggu, baper kali mop lantai?

Mop lantai……???? Mmmmmm…ikut sedap & kerajinan tangan & kaki …kadang2 sbulan skalik…kadang2 sminggu skalik…agak2 mls sgt..kdg2 mak aku la yg mopkn.....hua haha mak mntk ampun

4) Apa tugasan terakhir anda seblom menjelang malam?

Seblom malam???agkt ken bju yg resadai kat luaq..yg kerg ja..yg lmbb aku bio kena angin,nk tdo bru agkt msuk..pas2 dok lyn tb la..pa lagik..somi xdak,ank2 jauh skali la..buaht hati blom da..lyn mak aku je..mkn,time tgk mtahari..klu kebuluq sgt bru aku slngkq dpur..hua ha ha


5) Apa menu hidangan makan malam yang paling simple?
+
plg smple?????2 pn mau tnya g ka??klu xmegi aku wt cucoq blis @ bwg...sodap!!! tp klu da lauk belen2 lgik..aku msk ns grg la..tgu lg..kah kah kah


6) Minuman slalu dibuat waktu pagi?

dr dolu2 aku kecik2 smpi dah kja...mnum pg aku adlah MILO...(dlm nada nyanyi...) anda mnum milo jd sht & kuat...


7) Seblom tido, apa yang akan dilakukan?

bace doa tido…pas tu..bace al-Fatihah…pas2 aku silnt kn hp..xnk kn kcu la konon..kah2..lawak2 adeiiii

8) Harus jawab tag....

aku pn xtau..sbb sume dah pkat jwb...hu3


OK…ni dia…....korang jangan nk ngelat ok....sila jawab........


1. Arapink
2. Cute
3. Tepong
4. cecelia
6. liz
7. lat

klu da yg rjn..jwb je la..sng citer

2 ulasan:

Aspalela said...

bagusss...baguss....

sorang je yg belom ni....(smbil jeling2 si bulat)

manusia biasa said...

ha3