BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 22, 2009

JaWaB jAnGaN X jAwaB

1.Apakah perkataan pertama sekali anda ucapkan kepada si dia dan kemudian menjadi suami anda.

-Terima kaseh sbb syg org wlupn org da byk kekrgn x smprna..harta pn xdak..lawa lagi la jauh skali..smoga bhtera kita xkn di lnda tsunami


2. Sila berikan dua contoh alat-alat atau sumber yang anda gunakan atau lakukan untuk memudahkan kerja anda. Tak kisahlah apa alat atau sumber sekali pun asal boleh diaplikasikan.

a) Membuka pintu rumah atau kereta
-kunci keta..
-kunci pedai ayam…haha..sure owg tya aku satg..menatang apa pedai hayam


b) Mencucuk plug soket

-aku guna pnutup pen yg tajam 2..(kilometrico)
-xpn aku gn hjung chrger btry 2…

c) Simpan air minuman
-aku gn jug n btol air..x la bekas air perisa ka pa

d) Ketika blackout
-tgk la black out time bila.klu mlm..aku p cr liln
-klu time siang..akucapai knci n kluaq jln2 la

e) Meluahkan rasa hati
-aku guna blog like now
-xpn aku capai krts n pen stat mnulis cepn @ puisi(klu da jmpa hsl krya aku..2 btoi la n aku tmbh skit2 bg sdp)

f) Siang ikan
-gunting..(aku guna ms nk ptog sisk n pala dia..)
-nk cuci bru gn pisau kecik

g) hendak buang air besar
-aku mkn mknn yg pedas la..klu x leh gak..aku cr air sunquick..mnum kaw kaw nya

h) Di mana anda simpankan dokumen penting
-aku lkt dlm file plastk yg kers 2..then ltk dlm laci n selit2 skit la..sbb x knci

i) Katakan ribut melanda dan pakaian anda melayang sama, apa yang patut anda tutup bagi mengelak rasa malu
-klu aku la..yg trbg tudung la..sbb aku jrg pki pkaian b’kain

j) Apa yang anda guna untuk potong kuku
-sudah smstnya pengetip kuku..(kdg2 aku geget kuku jari aku ni…)

k) Melihat waktu
-Jam kat tgn kiri aku..merelip lagik 2
-Jam kat hp nkia aku yg merah
-jam kat dinding(kat umah la…)
-jam kat pc (kat opis ler…)

l) Kalau badan terasa panas
-aku dok bwh kipas kat dlm blik la..xpn aku mndi ja la

m) Ternampak pencuri
-kol 999.
-xpn aku send wsiat..sbb dlm hp aku dah save wasiat…

n) Kalau terjumpa duit RM50.00 dalam longkang yang dalam, bagaimana anda ingin mengambilnya
-aku kaih ambk gn bnd yg da kat kwsn 2..kl dah x leh jgak..aku biaq ja la..dah x dak rzeki

o) Soalan akhir masa tidur apa yang anda suka peluk?
-bantal peluk ksygn + pooh aku yg comey 2

Terima kasih kerana anda seorang yang penyabar dalam memberi keterangan anda. Sila tag soalan ini kepada rakan-rakan anda apa mereka kata.

aku nak suh org2 ni jwb tag aku...
mama
k.kiut
k.ara
liz
lat
aspa
ccklu da lagik yg rjn2 2..jwb ja la..sng cita

5 ulasan:

Kak Lia said...

nanti mama kompol sume tag mama jawab skali arong ok?

OKLiz said...

jap lagi liz jawab k....... tungguuuuuuuuuuuuuuu wakakkakakakki

manusia biasa said...

ok la mn2 pn blh mama

manusia biasa said...

smai tgu tau liz!!!

arapink said...

hat no 1 tu mcm mana nak jawab pasai x nikah lagik dik oiiii...hahaha...

tak pa..lautan api sanggup ku lari jauh2, ni kan pulak takat dialog tu..kacang jer...

ahaksss....