BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 30, 2009

semalam

ujan lebat oo ptg smlm..aku nk jlnkn rutin ptg aku pn xleh..dah la 2..moto aku lak mragam time blk kja..mcm tau2 ja tuan dia dpt gaji..adeiiiiiii parah g la poket aku bln ni...nk wt mcm mn,2 la aku guna nk mrayap..adeii len kali jgn mragam erk..jnuh tuan ang ni..bln sudah repair moto 1 lg..ni ang plak..sabo ja la..pa kn daya,syg adek nya psai.kluaq la duit repair moto 2 bulan sudah..nseb la ang x rosak truk..klu ang truk,pkai mkn megi la aku

5 ulasan:

Kak Lia said...

biase tu ...tk leh tgk tuan dia dpt $$$$$..nyebok je kan???

manusia biasa said...

tau xpa mama

Noraliza Ramly said...

hihihiiiiiiii moto tu nk bermanje...

Anonymous said...

jgn marah2, kn belai2 skit br ok..

manusia biasa said...

mnja ka?adeiiii