BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 24, 2009

to my frenz

aku cekal kan ati aku..aku nk keraskn ati aku..smlmn aku dok befikir..x gn aku igt org yg dah x igt aku..buang ms n pnt otk aku ja..org dah x cre..wt pa g kn?aku agkt kaki dah la...tq pd shbt aku yg slu da bsama dgn aku x kira sng @ susah..aku rasa amat bangga ada sahabat mcm korg.. pd NURUL ZARITH AMIRAH BT AZAHAM @ AZLAN & SALSABILA BT ABD RASHID..terima kaseh sbb da bsama aku..i'll proud 2 have both of u as my best frenz..to ZARITH..even we far away,u still come penang n visit me here..u don't mind 2 be with me even u tired drive from kl @ ur home juz 2 meet me..even u bz with ur ACCA..u never mis 2 call me,text me,email me..to SAL,even i know u 1 year less than zarith,u also give me all care,worried and the most i appreciate is ur love & attention 2 me,jus like zarith,u there when i need u..text me,call me,email me n come far away juz 2 hang out with me here,in penang..thanks again 2 both of u..I'LL NEVER MEET FREINDS LIKE BOTH OF U IN FUTURE..wlu bru 28ari kita x jmpa...aku dah stat rndu kat korg..hope,kita leh jmp bln 6 ni..& sori bcoz i can't join korg nt p Indonesia..

3 ulasan:

Noraliza Ramly said...

gud smai must strong......he3

Kak Lia said...

hidup perlu diteruskan...walau apa pon yg telah berlaku...sedang berlaku dan akan berlaku...berserah pada Nya....

arapink said...

so...jagalah hubungan tu sebaik mungkin. susah sgt nak mencari sahabat dalam dunia ni..mcm kak ara, sahabat dah pun pergi menemui Ilahi...tapi akan kak ara genggam segala kenangan bersama sepanjang hayat kak ara....