BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 23, 2010

setle 2 paper..4 more to go

hmmmmmmmm dah setle 2 paper semalam..2 paper serentak kot!! pg n ptg..dah mcm nk biol smlm..mau x nya..2-2 ppr 2 reading n byk term nk kn igt...x ka naya....huaaaaaaaaaaaa jwb mcm pa g..men hentam ja..btoi la x blakg kira..jnj aku x tgl 0...

paper pg CTU ( hubungan etnik) paper ni ms aku dip sng ja...sbb xdak final..pas2 bab agama,dh bljaq masa skolah..skali ms dgree ni mcm sjrh lak..aku dh la lupa sjrh politik n ekonmi ngra..pas2 dgn istilah n budaya etnik kat malaysia g...perghhhhhhhhh mcm nk pitam time jwb..tp nk maintain nya psal..aku gagah gak

pas2 paper koi 2.15...1.45 dh kn msuj dwn exam...dgq pnduan..bla..bla..bla..then bru jwb...paper biz ethics n corporate gvrnance...hmmmmmm paper ni aku suka..tp ms tgk soklan...ak dh mcm blank..bila dh stat..fes ak wt tulis atas krts apa yg aku igt..tkt aku blank trus...

otak aku mmg dh srabut smlm...yk sgt input yg kn tau...huhuuhu...seb bek smlm kwn2 aku kt sni mmhami..so ktorg g la lpk kat kdai beskal mkn2 isi perut...then g lpk kat tsek UTP dr koi 10.30-2 pg..gila x???? tau kat mak aku mmpuih kn bleter...

k la,nk smbg stdy plak...next paper ari ahad ptg..seb bek 1 ppr ja pasni..klu 2 ppr gak..mau aku cbut otak..ltk ram komputer..sng skit nk smpn...

2 ulasan:

ieda Harun said...

uikkk bani ang lepak kat tasik smpai pagi no...klu lepak kedai mamak tu orait la ramai org....hati² tau dik...

manusia biasa said...

kak kiut...bkn smai sorg..da g adk2 yg tmn...kami 5 org..pompuan 3..laki 2...