BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 22, 2009

tagged dr apek

aku bkn takat tejelir ja aspa oii..aku siap tkluaq bijik mata lagik..ahakz




Copy badge "2008 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

dah thn 2009 la aepk oii..sapa la bg kat ang ni..ahakz




OK DAH BERES 1.........

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Aspalelapek


dia la yg bg award ni kat aku n dah mlilau kat umah aku suh ambk
knai minah yg mash siman n x biol lagik ni kat MO
kmudian la bru aku tau dia da blog yg xbapa nk sjuk ni..ahakz
asai minah ni dpt tagged msti nama aku da nya..dah 2 klu x jwb lagik..haru biru umah aku nu ha..adeiii..ahakz..jgn mrh na

BERES LAGIK 1..AHAKZ...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

-suka makan
-suka n minat lepak dpn tb
-plg x suka mngemas umah
-suka mncuba resepi baru n suh org len rs dlu sblm cek..ahakz
-suka mrempit atas jln raya...slow lps kn bebel dgn mak cek kat blkg..ahakz
-pnh jatuh pokok sbb nk cpt blk umah
-suka tgk laut...**rs tenang ja pas2
-tgk muvie sorg adalah plg best...xdak gangguan
-suka mmbaca nvel..x kira apa pn jln crita
-suka men sms dgn kwn² n bl x lrt fon trus..ahakz

ok dah ckup n ngam²..kang lbh org kata nk nunjuk lak..ahakz

BERES......

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

-rasanya sume pakat dah kn jwb tagged ni...
-pndek cite semua follower aku...

5. Jangan lupo untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda. Terima kasih!"

****aku r s korang dah jwb kot..so xyah la aku p malwat satu² umah..ahakz





3 ulasan:

OKLiz said...

oit mana bulih! Kena lawat la umah follower tu!

ekekeke

arapink said...

akhirnya kita berjaya siapkan tagged dak aspa ni kan..

tekeluaq bijik mata chek...hahha

manusia biasa said...

tau xpa kak ara..da 1 lg tagged dia x jwb lagik